söndag 3 januari 2010

GODT NYTT ÅR

Nå har jeg ikke skrevet på veldig lenge men av forskjellige grunner har jeg ikke hatt mulighet til det. Burde ikke gjöre det nå heller men "fant" noen minutter til å önske alle ett riktig Godt Nytt År.

Selv önsker jeg ett år med mye slektforskning og God helse til alle håper også å få tilbake mye material som er blitt borte. De av Dere som er på chaten til DIS-Norge vet hva jeg syfter på.

2 ting som har värt bra med 2009 er at helsen har värt rimelig god og at jeg har hatt mulighet å abonnere på både Genline og ADonline så nå er det bare Digitala Forskarsalen som savnes. De av Dere som jobber med Norge o/el Danmark og ikke Sverige vet ikke hvilken fordel Dere har som ikke trenger å betale noe for å lese scannede dokumenter på nettet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar