torsdag 29 april 2010

Landsmötet i DIS-Norge

For förste gang noensinne, tror jeg, har jeg kunnet fölge med på et landsmöte en hel dag uten å bli syk el väre til bry for andre. Kjempeflott. Synes virkelig at alle foreninger som har anledning skal sende landsmötene sine over nettet. Dessvärre fikk jeg ikke hört på alt på lördagen men söndag var jeg som sagt med. Det var 2 interesente foredrag også - särlig det om migrasjonen fra Norge för 1814 på söndagen. Håper at både og det på lördagen kommer ut på nettet. Håper dog at jeg husker feil da jeg ikke fikk med meg at Alf Christophersen ble hedret for alt han gjör med DIS-treff for det fortjener han og de andre som jobber med DIS-treff sannerlig. Det må jo väre en masse fritid som blir lagt ned på dugnad der.

Ellers har våren kommet på alvor her nå så nå blir det vel enda mindre skrevet her enn hva det har värt hittil iår. Kan dog allerede nå si at vi har 2 store begivenheter her i vår, min niece blir konfirmert 15/5 og broren hennes tar studenten (artium) 4/6. 17/5 skal selvsagt også feires om jeg ikke blir slått ut den helgen med konfirmasjon og flere slektninger på besök.

Men vil avslutte med en stor takk til DIS-Norge og särlig Simen som gjorde det mulig for meg å fölge med på landsmötet.

1 kommentar:

  1. Hei Synnøve!

    Opptakene fra helgen er klare om ikke altfor lenge, så da kan du få hørt lørdagens hendelser også. :-)

    SvaraRadera