tisdag 17 augusti 2010

Svensk dödbok 1901-2009

Ser at jeg ikke har skrevet siden i april så ambisjonen å skrive oftere har absolutt ikke blitt fulgt opp men det er på grunn av i förste hånd helsen min, som dokk har värt bedre enn på lenge sommertid. Hvordan jeg kunne väre så dum så jeg trodde jeg skulle kunne få gjort mer enn de absolutt nödvendigste skjönner jeg ikke.

Men nok om det.

Jeg skriver for alle er kanskje ikke inne og ser på rotter.se og får derfor ikke med seg at Svensk dödbok 1901-2009 skal lanseres på släktforskardagarna 28-29/8 og etter kontakt med kontoret skal gå å bestille på ovenstående side fra 30/8.

Selvsagt kommer den ikke å väre komplett og selvsagt er den også en sekundär kilde men den kommer å ha stor betydelse for alle som forsker i Sverige under 1900-tallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar