onsdag 11 maj 2011

Total respektlöshet

Nå er jeg sinna. Jeg som nesten aldri drar utenfor hjemmet, om ikke til legekontorer og lignende, hadde bestemt meg for å dra til byen og höre et, som jeg tror, interessent foredrag om hekser i Dalarna under 1600-tallet. Hadde bestillt TT og alt fått ordnet med alt som må ordnes om jeg skal bort. Men så kommer taxin med en sjåför som absolutt "stinker" parfyme - måtte medisinere selv om jeg aldri var när ham. Dessuten hadde han en annen passasjer i bilen som vistnok også var parfymert og som skulle i en helt annen retning. Selvsagt finnes det ikke noen taxi ledig nå som er sanert så jeg må bli hjemme og pröve å få inn hjelp igjen.

Skulle vel ikke si noe om det bare var denne ene gangen men det er jo samme sak stort sett hver gang jeg skal ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar