torsdag 8 januari 2009

Gi beskjed om Dere forandrer planerne

Nå kommer en oppfodring til alle "normale" tenk på hva Dere sier. Jeg fikk beskjed om at vaktmesteren skulle komme og fikse noe i leiligheten i går kveld hvorfor jeg overmedisinerte med alt hva det innebärer og så kom han ikke. Jeg må jo alltid medisinere ekstra om jeg skal treffe folk ettersom risken for särlig astma er alltfor stor ellers. Ettersom kroppen min ikke mår bra av overmedisinering så pröver jeg å unngå det i så stor grad som mulig.

I går hadde jeg en ny assistent som virker ok men jeg så ikke så mye av henne ettersom hun var nödt til å utföre flere erender for meg ute på byen. Blandt annet skulle hun hente medisiner mm på apoteket og det tar sin tid med de nye reglerne. Bare en medisin får hentes ut av gangen så må man sitte og vente igjen, dette er for at det skal gå raskere for dem som bare skal ha 1 medisin men det kan jo ta timer for oss andre. Idiotisk om jeg får si hva jeg mener. Skjönner ikke hvordan man kan finne på noe sånn. Hva med om vi måtte stelle oss i kö for hvert eneste produkt vi kjöpte i dagligvarehandelen?!

Til sist vil jeg si at en sykdom jeg önsker man kunne finne en bot for snarest er alzheimer. Igår hadde jeg en lang diskusjon rörende om en vei ligger när her el ikke. Vi bor i Sverige og veien ligger ikke så langt fra Oslo i Norge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar